Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Theater - Polychoros "Alexandria"


Αγαπητοί φίλοι,
Πέρασαν σχεδόν οι διακοπές και συνεχίζουμε.
Πώς τα περάσατε;
Στη γειτονιά μου έχει ανοίξει ένας καινούργιος Πολυχώρος. Είναι στην ίδια οδό με εμένα δηλαδή Σπάρτης, απλά εγώ είμαι στο 4 και εκείνο στο 14.
Ο πολυχώρος αυτός στεγάζεται στο σπίτι του Καραγάτση. Ο ηθοποιός Βασίλης Βλάχος έχει διαμορφώσει πολύ ωραία τους χώρους. Προβάλλονται ενδιαφέρουσες θεατρικές παραστάσεις. Περισσότερα: http://www.athinorama.gr/galleries/default.aspx?id=10021515&section=theatre
Κάθε Κυριακή στις 12:00 το μεσημέρι διαβάζονται παραμύθια από την ηθοποιό Μαρία Σόφτση.
Βλέπετε, αναβαθμίζεται η περιοχή μου.
Όποιος θέλει να παρακολουθήσει τα παραπάνω πολιτιστικά δρώμενα, μπορεί να συνδυάσει έξοδο με μία επίσκεψη σε μένα.
Θα χαρώ πολύ να σας δω στη γειτονιά μου και στο σπίτι μου.
Σας εύχομαι ευτυχισμένο και τυχερό το 2013.

Liebe Freunde,
die Schulferien sind bald zu Ende und gleich geht es weiter.
In Athen passiert kulturell ziemlich viel, neulich sogar in meiner Nachbarschaft. Es ist schöner als früher. Wenn Ihr mich mal besucht, habe ich Euch viel zu zeigen.
Meldet Euch

Δεν υπάρχουν σχόλια: