Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Αγαπητοί φίλοι,
Σας ευχαριστώ για τα τηλεφωνήματα. Μερικοί με ρωτάτε σχετικά με τα μαθήματά μου.
Τα μαθήματα διεξάγονται σε δικούς μου χώρους, ειδικά εξοπλισμένους και φροντισμένους με πολλή στοργή και αγάπη.
Βρίσκομαι στην Πλατεία Αμερικής, έχω χώρους για μαθήματα και γραφείο, όπου διεξάγονται τόσο τα μαθήματα, όσο και οι εκδηλώσεις π.χ. λογοτεχνικές συναντήσεις , πρωτοχρονιάτικη πίττα, κλπ.
Σας είμαι ευγνώμων, αν με συστήσετε σε γνωστούς και φίλους, και σας περιμένω στις λογοτεχνικές συναντήσεις ή σε άλλες εκδηλώσεις.
Όσον αφορά τα μαθήματα, προσφέρω όλα τα επίπεδα και σε ευέλικτο ωράριο.
Για να διοργανώσουμε καλύτερα τις λογοτεχνικές συναντήσεις, θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας σχετικά με τα ακόλουθα:
- Είναι βολικά για σας κάποια κυριακάτικα απογεύματα Μάιο και Ιούνιο; (ποια;)
- Ποιο βιβλίο θα είχατε να μας προτείνετε; (γράψτε μου τον τίτλο)
Προτεραιότητα θα έχει το βιβλίο που θα το προτείνουν οι περισσότεροι.
Περιμένω απάντησή σας.
Φιλικά, Δήμητρα Δανιά

Liebe Freunde,
danke für Eure Anrufe. Einige von Euch haben Fragen, bezüglich des Unterrichts.
Hier die Antworten: Alles ist in Athen, Platia Amerikis.. Dort findet der Unterricht statt, so wie einige Treffen, wie unser Literaturlesekreis, die Vassilopitta usw.
Was den Unterricht betrifft, ich kann alle Stufen liefen und habe flexiblen Stundenplan.
Damit wir unseren Literaturlesekreis besser organisieren können, habe ich folgende Bitte:
- Schreibt mir, ob es Euch passt, dass wir einige Sonntagnachmittage im Mai und Juni treffen (welche?).
- Welches Buch würden Ihr uns vorschlagen? (Schreibt den Titel)
Wir werden natürlich das Buch lesen, das die meisten vorschlangen werden.
Ich warte auf Eure Antworten.
Dimitra Dania

Δεν υπάρχουν σχόλια: