Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Merkel

Liebe Freunde,
wie Ihr schon wisst, beschäftige ich mich mit der deutschen Sprache: Deutsch-Unterricht, Literaturlesekreis, Tagungen usw.
In Griechenland werde ich von vielen Bekannten mit der Merkel-Politik verbunden.
Nun war gestern die Bundeskanzlerin in Athen und ich befürchte, dass noch mehr Bekannte mich darauf ansprechen werden.
Ich wollte auf alle Fälle klar stellen, dass ich mich nach wie vor mit der deutschen Sprache beschäftige und mit den Menschen, die Deutsch können oder Deutsch lernen wollen.
Deutsch als Muttersprache sprechen über hundertzwanzig Millionen Bürger in der Europäischen Union und somit ist die deutsche Sprache die erste Muttersprache in West-Europa.
Es ist schon beachtenswert denke ich. Es ist kein Wunder, dass Deutsch wichtig ist, abgesehen davon, dass es eine reizende Sprache ist.
Ich freue mich über Eure Antworten auf meine Mails.
Ich warte auf Eure Neuigkeiten!
Bis zum nächsten Mal,
Dimitra (Toula) Dania   www.dania.gr


Φίλοι μου,
επειδή ασχολούμαι με τα Γερμανικά, μου μιλάει πολύς κόσμος για τη Merkel. Μερικοί μου μιλούν μάλιστα επιρρίπτοντάς μου λίγη ευθύνη για την πολιτική της Γερμανίας.
Με την επίσκεψη της Merkel στην Ελλάδα φοβάμαι μήπως οξυνθεί αυτό.
Εγώ δεν αντιπροσωπεύω τη Merkel ή κάποιους άλλους πολιτικούς Έλληνες ή ξένους.
Εμένα με ενδιαφέρει η Γερμανική γλώσσα, η οποία είναι η πρώτη μητρική γλώσσα στην Ευρώπη, αφού ομιλείται στη Γερμανία, στην Αυστρία, στην Ελβετία, στο Λουξεμβούργο, στο Λιχτενστάιν και τη μιλάνε επίσης πολλοί άνθρωποι σε άλλες χώρες, περίπου στα εκατόν είκοσι εκατομμύρια Ευρωπαίοι.
Οι πολιτικοί κάνουν τη δική τους δουλειά. Σίγουρα έχω άποψη σχετικά με την πολιτική, αλλά αυτή δεν έχει να κάνει με τη γερμανική γλώσσα.
Όποιος θέλει να μιλήσουμε για την πολιτική κατάσταση στη χώρα μας, πολύ ευχαρίστως να τα πούμε! Κερνάω μάλιστα καφέ και γλυκό.
Πάντως τα Γερμανικά παραμένουν γοητευτικά και συνεχίζουν να ζητούνται.
Φιλικά,
Δήμητρα Δανιά www.dania.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: